תפריט

על צוות המרכז הרפואי לחיות מחמד בהוד השרון

כשנכנסים למרפאה שלנו יקבל אתכם הצוות המסור והמנוסה שלנו. תמיד עם רצון לעזור, לענות על שאלות ולפעמים עם התלהבות יתר מהמטופלים המתוקים שלנו. הם יעשו הכל כדי להבטיח שאתם והמטופלים רגועים.
תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות!


צוות המרפאה:

ד"ר קובי שחר - מנהל המרכז הרפואי, וטרינר עם המון נסיון, בוגר הפקולטה לווטרינריה בפארמה, איטליה מ- 1996. לקריאה אודות ד"ר קובי שחר - לחץ כאן.

קרין גל סופר
קרין היא סייעת ותיקה ומנוסה במרכז שלנו, היא מטפלת התנהגותית בכלבים. לכן אם יש לכם שאלות על בעיות בהתנהגות הכלבים שלכם - היא הכתובת!
לקרין יש הסמכה של מטפלת בהתנהגות הכלב ותחום ההתמחות שלה הוא טיפול בכלבים דרך להקה טיפולית, מנהלת פנסיון בוטיק אשר רוב לקוחות המרכז נהנים ממנו.

ענבר שאלתיאל פייגלין - ענבר היא סייעת ותיקה במרכז שלנו, היא לומדת רפואה משלימה לכלבים ותמיד תשמח להשתמש בידע שלה כדי לעזור לכל מטופל שמגיע.

דור עזיזי - דור הוא סייע במרכז שלנו מזה זמן רב, הוא סטודנט לרפואה, מתעניין בכל הליך וטיפול ותמיד שמח לתרום מהידע שצבר.

 


צוות המומחים אשר עובד בשיתוף פעולה מלא עם המרכז הרפואי של ד"ר קובי שחר:

ד"ר אורנה קריסטל
מומחית לאונקולוגיה מטעם הקולג' האמריקאי לרפואה פנימית.

ד"ר רון עופרי
מומחה לרפואת עיניים ומנהל את השירות האופטלמולוגי בבית החולים הוטרינרי בבית דגן.

ד"ר אילן סקורניסקי
מומחה ברפואת עור וחבר באיגוד האירופאי לוטרינרים דרמטולוגים.

ד"ר טליה מור
מומחית לאנדוסקופיה

ד"ר ארנון מרקביץ'
מומחה לאולטראסאונד בעל הסמכה אירופאית להדמיה וטרינרית ונותן שירותי אבחון באולטראסאונד חדשני ונייד למרפאות רבות ברחבי הארץ.

ד"ר אייל רנן
מומחה לכירורגיה וטרינרית. במשך 20 שנה שימש כמנתח במחלקה הכירורגית של בית החולים הוטרינרי בבית דגן, במהלכן כיהן כראש מחלקת כירורגיה וכמנהל בית החולים.

ד"ר איתי סרוגו
מומחה לנוירולוגיה מטעם הקולג' האירופאי. מקבל מקרים אשר דורשים אבחון של מחלות של מערכת העצבים או מקרים אשר דורשים ניתוחים כירורגים.

ד"ר איתי ברנון
מומחה לנוירולוגיה מטעם הקולג' האירופאי. מטפל במקרים הדורשים אבחון של מחלות מערכת העצבים ומקרים אשר דורשים ניתוחים כירורגים.
 
דר קובי שחר וטרינר
09-7460192, רחוב הבנים 12 (בפסאג'), הוד השרון. כל הזכויות שמורות למרכז הרפואי לחיות מחמד © 2016