תפריט

המרכז הרפואי לחיות מחמד בהוד השרון - ד''ר קובי שחר

ברוכים הבאים למרכז הרפואי לחיות מחמד בהוד השרון. המרכז הוקם ומנוהל ע''י ד''ר קובי שחר ומציע תחת קורת גג אחת את מכלול השירותים הרפואיים שחיית המחמד שלנו עלולה להזדקק להם, כולל זמינות 24/7 במקרי חירום.
    
המרכז הרפואי לחיות מחמד בהוד השרון מעניק את כל מגוון השירותים הווטרינריים לחיות מחמד. החל מבדיקות רפואיות שוטפות וטיפולים מונעים ועד ניתוחים כירורגיים מורכבים, המרכז הרפואי של ד"ר קובי שחר בהוד השרון הוא המקום המקצועי לטיפול בחיית המחמד שלכם.
    
ניסיונו העשיר של ד"ר קובי שחר ברפואת בעלי חיים הצטבר במשך מעל ל-17 שנה. בשנת 1996 סיים את הכשרתו המקצועית בפקולטה לווטרינריה בפארמה, איטליה. לאחר מכן עבד בבתי חולים ווטרינריים במילאנו ובצפון איטליה כ-3 שנים. עם חזרתו מאיטליה, פתח ד"ר קובי שחר מרפאה בהוד השרון, ובשנת 2005 עבר אל מיקומו הנוכחי והקים את המרכז הרפואי המקצועי והמרווח.

על מנת להעניק מענה מושלם עבור לקוחותיו, המרכז הרפואי לחיות מחמד מצויד ומאובזר במכשור העדכני ביותר בתחום, כולל מעבדת דם המבטיחה תוצאות מיידיות במקום, מכשיר רנטגן דיגיטלי, חדר ניתוחים מאובזר ועוד...

בנוסף לפעילות השוטפת של המרכז הרפואי עבור לקוחות פרטיים, ד"ר קובי שחר מעניק שירותים ווטרינריים מקצועיים ומסורים בשיתופי פעולה עם עמותת תנו לחיות לחיות, וכן מקדיש מזמנו לטיפול והצלת כלבי וחתולי רחוב פצועים אשר אין מי שידאג לרווחתם ובריאותם.

בצמוד למרכז פתח ד"ר שחר גם חנות למוצרי חיות. החנות משלימה את השירותים הרפואיים שהמרכז הרפואי מעניק ללקוחותיו, עם מיטב המוצרים של חברות המזון המובילות בעולם. בין המותגים בולטות חברות כגון Nutram ו-Nutrience, אשר מככבות בראש רשימת החברות המקפידות על תקני האיכות המחמירים ביותר.

עבור לקוחותיו של ד"ר קובי שחר, החנות הצמודה למרכז הרפואי מהווה יתרון גדול, שכן, הם נהנים מהנוחות של מציאת כל הפתרונות עבור חיית המחמד שלהם תחת קורת גג אחת. יתרון נוסף הוא ההנאה ברכישת המוצרים הטובים בעולם במחירים שפויים לחלוטין, מתוך ידיעה שד"ר קובי שחר בררן ביותר בבחירת המוצרים שיימכרו בחנות. לכל לקוח יימכרו המוצרים המתאימים מתוך הבנה רפואית מהי הבחירה הטובה והבריאה ביותר עבוד חיית המחמד שלכם.
09-7460192, רחוב הבנים 12 (בפסאג'), הוד השרון. כל הזכויות שמורות למרכז הרפואי לחיות מחמד © 2016